Zašto RaN 047?

Studije i istraživanja pokazala su da trčanje čini čuda u prevenciji pretilosti, dijabetesa tipa 2, bolesti srca, visokog krvnog tlaka, a zbog povećane razine endorfina potiče da se dobro osjećate i da dobro izgledate, što nije manje bitno.

Trčanjem jačamo samopouzdanje, probijamo vlastite granice… međutim, pravilno trčati nije lako.

Postoji cijela studija kako pravilno trčati i što znači pravilno trčati.

Da bi uskladili duh i tijelo nije dovoljno uzeti stare tenisice iz ormara, doći na Koranu i manijakalno otrčati 10-15 krugova na atletskoj stazi ili “drmnuti” krug oko Korane..ili bar zamisliti – “idem otrčat krug oko Korane” – pa već kod stadiona “riknut”..pa se do drvenog mosta pitat  – “što je meni ovo trebalo…” …pa do atletskog više i ne pomišljaš da sutra dođeš opet…

Da bi tijelo pravilno pripremili na ovaj sport (kao i svaki drugi) bitno je imati početne parametre, a to su svakako obuća i odjeća. Pravilno držanje tokom trčanja, pravilno zagrijavanje i istezanje, uskladiti disanje i korak… sve je to ono što u programu zajedničkog trčanja možete naučiti.

Prednosti trčanja:

  • Čini Vas sretnijima
  • Pomaže Vam da se riješite viška kilograma
  • Čuvate kosti i zglobove
  • Smanjujete rizik od bolesti
  • Rješavate se stresa

 

Specifični ciljevi programa su:

  • usvajanje osnovne pravilne tehnike trčanja
  • razvijanje opće snage,
  • jačanje motivacije zbog treniranja u grupi,
  • stvaranje i usvajanje zdravih životnih i pozitivnih navika,
  • otklanjanje svakodnevnog stresa,
  • priprema trkača početnika za njihovu prvu utrku.